sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Kaveruksen lumiukon ympärillä

Ja taas 3D-kuvaa korttiin.
Tässä kortissa käytin pohjana Core´dinations Whitewash Color Coren kartonkia, jonka jälleen kohokuvioitsin tuolla samaisella lumihiutalekansiolla. Kohokuvioidun pinnan hioin, että tuo sinertävä  sävy tuli näkyviin ja lumihiutaleihin kokeilin päälle laittaa Versamarkia ja kohokuviointijauhetta. Tarkoitus oli saada hiutaleihin hieman kimallusta, mutta tässä kuvassa se ei näköjään kunnolla näy. Luonnossa tulee vähän paremmin esiin.
Tuo 3D-kuva on iänikuisen vanha ja laatikossa käyttöään odottanu ja päätin muotoilla sen reunat uusiksi kuviosaksilla, koska kuvassa olisi muuten ollut hirmuisesti valkoista tuossa yläreunassa.
Koristeita ei jälleenkään ole tässä tässä kortissa liikoja :D

5 kommenttia:

  1. Upea! Ihana tausta!!! Tosi hyvän värinen =).

    VastaaPoista
  2. Wautsi kun ihana, samoin tausta:)
    Mulla on vielä eilisillan 3d:t kurssilta kesken, pitäis viimeistellä:) Tulossa jo yksi kynttiläkin, kunhan kuivuu että pääsee huomenna sivelemään kynttilälakkaa. On se niiden koristelu nykyään ihan liian helppoa....

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana tausta ja kiva kuva; mäkin olen 3d-kuvia leikkaillut, mutta jotenkin en osaa näitä korteiksi asti tehdä, pari hassua olen valmiiksi asti tehnyt. Tule ihmeessä käymään kahvilla joku päivä, ellei sua kauhistuta kaamea kaaos, meillä näyttää aina vähän siltä kuin pommi olisi räjähtäny, varsinkin mun askarteluhuoneessa...:D

    VastaaPoista
  4. Kaikki kortit mulla nyt kesken. Olen siis menossa lauantaina Tampereelle, Kansalaisopiston porukan bussilla. Osa korteista odottaa jos jotain lisää löytäisin niihin:)
    Pari kynttilää koristelin lisää, taas pitää odottaa kuivumista ja sit vielä puuttuu suti kynttilälakkaa varten:)

    VastaaPoista
  5. Todella kaunis kortti--jos posti tuollaisia jouluna toisi-olisimpa todella onnellinen ja tuijottelisin noita koko joulun--;DD

    VastaaPoista